winiiees

WEEELCCOOOOOMMMEE <3

grundskole poäng inför gymnasiet (tips)

Publicerad 2011-12-24 18:09:25 i Allmänt

Ja, jag ville så gjärna ta upp detta med poäng. Jag har hört att man räknar sina poäng genom bedömningarna A B C D OCH E.
ALLTSÅ ATT:
A=20 B=17.5 C=15 D=12.5 E=10
Jag visste inte om detta. och jag vet att många där ute inte vet om det heller. så därför tänkte jag ta upp detta.
Altså att detta är ett nytt betygssystem för alla åttor och nior..
räkna erat poäng själv fick jag 151 p . jag var inte alls nöjd men, men. Jag hoppas på att jag kan ändra det nästa termin. Jag kommer att skärpa mig. Själv vet jag att några inte ens fått ett enda poäng. Jag bryr mig inte om de. Men framtiden behövs. Jaja, hoppas jag kunnat hjälpa ;)
fråga mig om vad som helst kommer att svara.
och detta är mitt email, om du inte vill fråga framför alla angående detta. ;)
[email protected]

Kommentarer

Postat av: t h a i p i n n e n ♥

Publicerad 2011-12-25 14:27:46

sv: Nu är dagens gåta uppe, kika in och kolla om du hade rätt !:)

Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

Publicerad 2011-12-25 20:46:04

allt bra?:D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trish

älskar att rita.. lever i sverige och älskar er alla som besöker min sida kärlek till er puss :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela